четверг, 12 марта 2015 г.

Открытка веточка сирени 14,04

Всем привет!
Хочу показать одну открыточку, которую делала на 8 марта для кумушки) захотелось поэкспериментировать с блестками) и ними украсила рамочку, а еще по этой открыточке приготовила небольшой МК)

Всім привіт!
Хочу показати одну листівочку, яку робила на 8 березня для кумасі ) захотілося поекспериментувати з блискітками ) і ними прикрасила рамочку , а ще по цій листівочці приготувала невеличкий МК)


 Я МК акцентую на створення гілочки бузку, а оформлення листівки вже на смак майстра. 
Нам знадобиться:
 - Дизайнерський картон, для квіточок, і вирубки рамочок 
- Машинка для вирубки, ножі Spellbinders S5-160, S4-328

- Скрапбумага, мереживо, шеббі стрічка, блискітки (гліттер) 
- Гіпсова пташка, я використовувала з набору Прима
 -акварельний папір для основи 
-мікробісер, емалеві краплі(дотси) від Фабрики Декору. 
- Клей, ножиці.
 
І так почнемо) 

Я надироколила квіточок ось такої форми 1,5 см., нам знадобиться до 40 штук,  і додала кілька квіточок трохи темнішого відтінку, потім квіточки трохи зволожую по 3-4 штуки, щоб не встигли висохнути

за допомогою інструменту для ліпнини, на м`якій поверхні обережно тиснемо на краї квіточки
і потім вдавлюємо на серединку квітки,
даємо  підсохнути нашим квіточок, та я приблизно зроблю  букетик, щоб переконатися, що мені вистачить квіточок, ще можна зробити 5 штучок про запас, щоб потім довго не чекати поки висохнуть.

 А тим часом я зробила вирубку і рамочку прикрасила блискітками, попередньо змастивши рамочку клеєм ПВА, і чекаємо доки вона підсохне.

 Далі клеїмо наші квіточки, і наповнюємо серединки, не всі, а через одну мікро бісером, і ще я наповнювала емалевими  каплями(дотсами),

 готуємо папір потрібно розміру, цей шматочок я продироколила  по краю.
 Збираємо листівочку, та вуаля, наша краса готова)



Дякую, що дочитали до кінця, і буду щаслива якщо мій МК комусь знадобиться. При використанні матеріалу з мого сайту вказуйте посилання на першоджерело. Дякую!!

З листівкою візьму участь в завданні ScrapMaster
: работa c рукодельными цветaми. Do 31.03
в завдані №57  від LAE
 " Цветы +  Птицы и/или перья "

и в задании "Весна идет" от блога Чердачок тётушки Совы, спонсором задания выступает Магазин "Просто Сделай" 
    Поучаствую в задании "Любые открытки с ножами Spellbinders" -нож Spellbinders  S5-160


Та прийму участь в смачненькій цукероччці від Natalia Rita


 тримаю за себе  кулачки)

9 комментариев:

  1. Такие славные цветочки получились!)

    ОтветитьУдалить
  2. Анонимный20.03.2015, 00:01

    какая замечательная открыточка))) потерялись мы тут маленько... у меня новый блог - http://moymalmirok.blogspot.ru/ Приглашаю))))

    ОтветитьУдалить
  3. Привет! Я рада, что ты объявилась)) И тебя прям не узнать) Смотрю добавилась, новая Юля, а так это еще И Юля Панюта))) класс!

    ОтветитьУдалить
  4. Дуже гарненька листівочка. Весняні квіти, бузок... Клас! Дякую за участь у завданнях від Spellbinders в Україні.

    ОтветитьУдалить
  5. Замечательная веточка сирени получилась... и цвет такой сиреневый)
    Спасибо за участие в задании от блога ScrapMaster.

    ОтветитьУдалить
  6. Веточка сирени чудесная!Спасибо ,что вдохновляетесь и творите вместе с LAE.
    LAE - Все начинается с идеи!

    ОтветитьУдалить
  7. Спасибо ,что вдохновляетесь и творите вместе с LAE .
    LAE-все начинается с идеи!

    ОтветитьУдалить